Bu en zor soruya en doğru yanıtı elbette siz vereceksiniz: Yalnız mı gitmeli, yol arkadaşlarıyla mı?.. Benim seyahatl...
İhsan Önder, dünyanın en yüksek ülkesine alçak yureklilikle çıkmış bi [...].
“İhsan Önder, 2007’de Hindistan ve Nepal’de 18 günlük seyahate çıktı. [...].
İyi bir gezgin olmak, öncelikle güçlü bir iletişim becerisi gerektirir. Yabancı lisan, bu iletişimin bir aracı ama ye [...]
Dünyanın neresinde olursanız olun hırsızlara ve diğer istenmeyen durumlara karşı en çok güvenmeniz gereken şey hisler [...]